Friday, April 12, 2013

I'm Back

Assalamualaikum


Hello world. Hi people and hi love :) 
Terasa diri ini dah jakun untuk menaip post kat blog. Terasa diri ini dah lama sangat dah meninggalkan blog ini berhabuk. Fuhhhhhh. *tiup sikit. Takpe. Tak sapa pun sudi baca kan. Terimakasih kepada yang masih mengambil peduli tentang diri ini dan blog ini. hihi. 

Semester satu dah berlalu. Wahh! Serious kejap gila. Yelah short sem . 4 bulan je kot. Pengalaman first time menjejakkan kaki ke IPB masih tak lekang di ingatan. Hee. Rindu lah  :)

And saya jumpa ramai sahabat sahabat yang tak pernah akan saya lupakan. Terima kasih kawan sebab sudi jadi sahabat saya. Love you all. :)

 lemme feed your eyes with my roommates pic
 @ain farah rosmiza

@Syairah kamal (my fighter, my cupcake, my baby but most of the time my fighter ,Peace syaq XD )


@Rodziah Zainal

Hmm, ini semua roommate saya. hee. Sayang mereka . Mereka lah yang selalu dengar saya membebel dan mengigau. hee.

   Hmm, ini kawan kawan saya.
Dari kiri Dira, Syaq @syairah, Hadirah. 
And sebelah saya itu Sheraa :)

And this is a few of my classmate.
@MahaniTan

 With @amalinasaadon and @dann

 Again with ahhhhchumm @amalinasaadon

And this is my heartcooler <3 p="">
@Asyiqinrahim, @Amilarera, @bahirah, @Dylalaa

Thanks to be the part of my life 
Muchlove  <3 nbsp="" p="">
And lastly

the compile picture of my when i was in semester one.
*bajet macam dah lama sangat je. hakhak XD

Lots of love,
Nur Fadlin Aqilah Hamzah

2 whistle:

Unknown said... [Reply to comment]

goodluck for sem 2. :)

Unknown said... [Reply to comment]

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)