Thursday, November 15, 2012

Moving

Assalamualaikum
Alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah Ya  Allah. Sungguh aku tak henti mengucapkan rasa syukur kepada Mu Ya Allah. Terima kasih Ya Allah. Terima kasih atas segala nikmatMu yang sangat indah dari sejak ditiupkan roh ku dalam rahim ibuku sampailah ke saat ini. Terima kasih Ya Allah.

Sejak dari kecil aku tidak pernah di beri kemewahan wang dan harta tetapi aku diberi kemewahan keluarga. Aku punya Mama,Papa,Patin,Maklip,Abah,Mak. Walaupun aku sering dibuli *disuruh-suruh* di herdik*disakat-sakat* and macam macam lagi,aku tahu mereka pasti resah kalau ketiadaanku di rumah. hehe.

Aku diuji oleh Allah seawal usiaku berumur lima belas tahun, ayahku pergi meninggalkanku buat selamanya, tetapi aku sentiasa rasa kehadiran papa. Walaupun kadang kadang hati ni merindu dan merintih kasih sayang seorang ayah, tetapi aku macam rasa papa sedang bisikkan ke telingaku yang dia pun merinduiku juga, dia suruh aku jaga diri, jaga mama, jaga patin dan maklip. Hmm. Aku redha.

Selepas ini aku akan berpindah ke lain tempat, ya ke kotaraya. ke bandar besar. Kuala Lumpur. InshaAllah aku akan berada di sini Diploma in Business Studies Uitm at Institut Profesional Baitulmal.


Alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah alhamdulilah Ya  Rabb.

Let me feed your eyes ~

Lots of love, Nur Fadlin Aqilah.

1 whistle:

bulgogi bibimbap said... [Reply to comment]

tahniah palin!!! always pray the best for you..^ ^
lots of love from nazura