Saturday, March 24, 2012

Future

In The Name Of Allah Most Gracious Most Merciful

Assalamualaikum,
"The Future Belongs To Those Who Believe In Their Beauty Dreams. Masa Hadapan Adalah Milik Orang Yang Percaya kan Keindahan Mimpinya."

Hai semua alhamdullilah saya masih bernafas. Saya masih lagi dikurniakan kesempatan untuk hidup di atas bumi Allah. Saya masih dikurniakan kesempatan untuk berubah dan menebus kesalahan saya.  Saya masih lagi dikurniakan kesempatan untuk mengupdate blog busyuk kesayangan saya ni. Saya masih lagi dikurniakan kesempatan untuk menikmati makanan yang sedap2.*lari tajuk*. Dan Alhamdulilah saya bersyukur atas semua kurniaan Allah kepada diri saya.Terima kasih Ya Allah.

Future? Tidak ada siapa tahu masa depan masing-masing. Tidak ada. Mungkin hari ni awak belajar Finance. Tapi tiba-tiba awak jadi Counselor. LOL but who knows ? Kita hanya merancang dan Allah lah yang tentukan segalanya. And yeahh result SPM dah keluar. Congrats to all candidate that got straight A's . Yang tak straight A pon tahniah! Janganlah sedih dengan result memasing. Redha dan pasrah dengan hati yang terbuka k.  :) 

"Berjaya dalam hidup lagi penting dari berjaya dalam SPM"

Yeah berjaya dalam hidup lagi penting dari berjaya dalam SPM tau. :) But Still adik2 yang baru nak SPM ni janganlah give up pulak. Selagi masih ada masa, berusahalah bersungguh2 k. And semua dah sibuk sibuk busy busy isi UPU KPLSPM SPA mohon sana sini. Hurmm, yeahh saya pun. Saya mohon ketiga2. tapi SPA je dah. hihi :D nanti saya update kalau saya dah selesai mohon ketiga2 k. hihi.

Biar saya kongsikan tweet membina dari @HafizIrfan. :D Well siapa tak kenal Zayn Malik Malaysia kan . :D

Saya tahu anda semua fahamkan? Mungkin hari ni kita gagal. Tapi siapa tahu masa kita akan berjaya dengan cemerlang seperti Bill gates kan? Renung2kan k. 

And yeahh tibe saya terharu dengan tweet ex-classmate saya dari form one sampai form five. Kitorang ditakdir kan satu kelas. best kan? hehehe. see there

waaaa. boleh tak nak high. hihihi :D 

Hehe yeahh me miss my school  :'(

Hehehe, kita saje nak update hari ni. yeahh semua dah fikir masa depan dah start dari sekarang kan? Saya pun. Later kita update apa yang kita pilih untuk UPU,KPLSPM,and SPA huhu. Semoga lepas ni saya menjadi lebih matang dalam pilih2 ni semua k. :D 

You're free to be yourself. :)

Lots of love, Nur Fadlin Aqilah Hamzah.